Ridtur

Igår tog Stephanie och jag en ridtur med hästarna. Det blev tyvärr mycket asfalt då vi red fel. Men Acke skötte sig bra iallafall trots att han var pigg. Han bockade bara lite när vi skulle galoppera genom vattenpölar.

Däremot så blev jag riktigt förbannad igår. Vi går på en 70-väg där man får rida och det är faktiskt hästar där ibland så det är liksom inget konstigt med det. De flesta bilarna som kört förbi saktar ner och håller ut. Men det var en liten bil som inte gjorde det. En vit gammal sak som lät hemskt, där i sitter fyra turkar och de körde så nära så hade en av dom sträckt ut handen så kunde han klappa Acke. Jag skojar inte så
nära var dom. Men som tur är så har jag världens bästa häst så han gjorde ingenting utan blev bara lite spänd när bilen körde förbi. Vilka jävla idioter!!! 


Vi hittade körsbär på vägen som både Acke och jag tyckte om!
Acenom | |
Upp